FAQ

Czy Asystent Tivano przyda się w mojej firmie?

Aplikacja mobilna Tivano to inteligentny Asystent biurowy - znajdzie zastosowanie w każdej firmie i organizacji, z uwagi na powszechność obowiązków związanych z fakturami, utrzymaniem biura, księgowością itd.  Jednakże, z uwagi na niektóre zastosowane rozwiązania, najbardziej pomocna będzie w małych i średnich firmach (do 100 osób). Dobrze sprawdzi się też w jednoosobowych działalnościach gospodarczych. 

Kto jest typowym użytkownikiem Tivano?

Przykładowymi użytkownikami Tivano są osoby pracujące na stanowiskach takich jak Kierownik biura,Office Manager, Recepcjonistka, Asystentka itp. W małych firmach, często zdarza się, że sprawami biurowymi zajmuje się właściciel firmy i to on korzysta z pomocy Tivano.

Czy Asystent będzie dla mnie realną pomocą?

Asystent Tivano został wyposażony w sztuczną inteligencję i zaprojektowany w taki sposób, aby nie tylko pamiętać i przypominać Ci o Twoich zadaniach, ale również rzeczywiście wykonywać za Ciebie rutynowe prace biurowe. 

Jakie prace biurowe wykona za mnie Asystent Tivano?

Tivano wykona za Ciebie szereg prostych, rutynowych prac z obszaru administracji biurowej - właśnie tych, których nie lubisz i zawsze odkładasz na później. Na przykład prowadzenie rejestru faktur, wysyłanie faktur do księgowości, ciągłe sprawdzanie za którą fakturę już trzeba zapłacić, robienie zakupów biurowych itp. 

Ty będziesz miał więcej czasu na ciekawsze zajęcia, które wnoszą większą wartość dla Ciebie i Twojej firmy.

Czy wszyscy w mojej formie muszą mieć zainstalowaną aplikację Tivano?

Nie, Asystent Tivano świetnie radzi sobie bez potrzeby instalowania go u innych pracowników. Z księgowością oraz pozostałymi osobami komunikuje się za pomocą poczty elektronicznej. Jeżeli więc pracujesz jako Kierownik biura,Office Manager, Recepcjonistka, Asystentka itp. - wystarczy że zainstalujesz aplikację u tylko siebie.

Czy osoba, która prowadzi moją księgowość musi mieć zainstalowaną aplikację Tivano?

Nie, komunikacja pomiędzy Asystentem Tivano, pozostałymi osobami w firmie oraz księgowością odbywa się za pomocą poczty elektronicznej.

Jak realizowana będzie płatność za moje faktury?

Aby płacić za faktury tak prosto jak nigdy dotąd, bez potrzeby każdorazowego logowania się do banku i ręcznego przepisywania z faktury  numeru rachunku, kwoty oraz nazwy Twojego dostawcy - wystarczy podpiąć do aplikacji kartę, którą Twój bank wydał Ci do Twojego konta firmowego. Po otrzymaniu przypomnienia o terminie płatności faktury i naciśnięciu guzika “Zapłać”, za pośrednictwem bramki płatniczej środki z Twojego konta firmowego zostaną przekazane na rachunek bankowy wskazany na fakturze. Płacenie za faktury jeszcze nigdy nie było tak proste!

Skąd wiem, że zapłata za fakturę zostanie zrealizowana na właściwe konto?

Po przekazaniu faktury Asystentowi - odbywa się to poprzez zrobienie zdjęcia faktury (jeżeli fakturę otrzymasz w formie papierowej) lub pobranie faktury z dysku Twojego urządzenia (jeżeli otrzymasz fakturę w formie elektronicznej) - Asystent przeczyta i wpisze do rejestru wszystkie potrzebne dane. Od razu wtedy będziesz miał możliwość wygodnego sprawdzenia czy wszystko się zgadza - na jednym ekranie zobaczysz skan faktury oraz wpisane do rejestru dane. Dodatkowo, po naciśnięciu guzika “Zapłać”, ponownie będziesz miał możliwość szybkiego i wygodnego sprawdzenia numeru rachunki i kwoty. 

Dlaczego w planie bezpłatnym nie mam kontaktu z Asystentem z dowolnego urządzenia?

Zauważ, że jeżeli się nie zarejestrujesz, a następnie nie zalogujesz wpisując co najmniej adres poczty elektronicznej oraz hasło - Asystent nie ma możliwości rozpoznania Cię na innym urządzeniu. Dodatkowo, takie rozwiązanie zostało wprowadzone w trosce o bezpieczeństwo Twoich danych.

Potrzebujesz dodatkowych wyjaśnień lub pomocy?

Skontaktuj się z nami. 

Napisz wiadomość na adres cs@tivano.pl 

lub zadzwoń +48 607 364 154